MEDIÁLNÍ A KRIZOVÁ KOMUNIKACE, PUBLIC RELATIONS

Základní info

CÍL
Kurz je určen pracovníkům odd. pro styk s veřejností, marketingovým specialistům, tiskovým mluvčím, majitelům a ředitelům firem, kteří chtějí efektivně podporovat komunikaci své společnosti s veřejností a vlastními zaměstnanci, kteří potřebují zvládat krizovou komunikaci, umět vystupovat v  médiích, informovat novináře a zlepšit  pozitivní vnímání firmy nebo společnosti, případně zvýšit publicitu ve vztazích s veřejností.

CO SE ÚČASTNÍCI NAUČÍ

  • udržovat vztahy s veřejností a médii

  • zvládat krizovou komunikaci

  • být připraveni na komunikaci s novináři a médii
  • zvýší svou sebedůvěru a jistotu při vystupování a komunikaci s veřejností a médii


OBSAH

  • Vztahy s veřejností - Public Relations
  • Smysl a cíle PR
  • PR agentura versus firemní PR manažer                    
  • Vztahy s médii - Media Relations
  • Publicita
  • Monitoring tisku
  • Vyhodnocování PR aktivit
  • Krizová komunikace - co je krize, jak ji identifikovat, postup při krizové komunikaci, chyby při krizové komunikaci
  • Proč a jak sdělit něco nepříjemného
  • Potřeba uvolnit správné informace ve správný čas
  • Základní principy komunikace s médii - kontakt a komunikace s novináři, pravidla pro psaní tiskové zprávy, desatero komunikace s novináři
  • Jak přesvědčit novináře (redaktora) - příprava a průběh rozhovoru, vaše práva, autorizace

Mediální trénink 

TERMÍN
13.12.2019

FORMA
1 denní trénink (8 vyuč. hod.)

METODY
1 denní trénink vedoucí k pochopení úlohy PR a ke zvládání mediální a krizové komunikace uvnitř i vně firmy. Výklad, komentovaná diskuse, nácvik modelových situací, hraní rolí, případové studie, videotrénink.

MEDIÁLNÍ A KRIZOVÁ KOMUNIKACE, PUBLIC RELATIONS

Vybraný termín:

13.12.2019 – Praha

Cena
4950 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a sedm ? Součet zapište číslicemi.